Časté dotazy

Upozornění: Drahé kameny jsou přírodní materiál, a proto se jejich barva a struktura může mírně lišit od šperků na fotkách.

 
Chybí Vám odpověď na některou z Vašich otázek? Napište nám.

 

 

Náramky

 
Q: Líbí se mi náramek v e-shopu, ale nevyhovuje mi velikost. Lze velikost upravit? 
 
A: Ano. Pokud Vám nevyhovuje velikost náramku v nabídce, napište nám požadovaný rozměr do poznámky v objednávce. Náramek Vám zašleme dle Vašich požadavků. 
............................................................................................................................
 
Q: Jak mám zjistit, jakou velikost náramku potřebuji?
 
A: Podívejte se na náš návod - Jak změřit náramek.
............................................................................................................................
 
 Q: Z čeho se náramky vyrábí?
 
A: Šperky vyrábíme z přírodních polodrahokamů. Pokud použijeme kámen syntetický, uvádíme to v popisu šperku. Kameny jsou navlečeny na prvotřídním dvojitém elastickém lanku. 
............................................................................................................................
 
Q: Z čeho jsou vyrobeny přívěsky a komponenty?
 
A: Všechny komponenty, které používáme, jsou ze stříbra nebo pozlaceného stříbra. 
............................................................................................................................
 
Q: V jakém balení náramek dostanu?
 
A: Každý náramek je zabalen v luxusní dárkové krabičce s logem eKrasy. Součástí balení je také kartička s popisem energie a síly kamenů, ze kterých je šperk vyroben a také kartička pro věnování. Krabička je převázána ozdobnou stužkou.
............................................................................................................................
 
 

 

 

Objednávky a doprava

 

 
Q: Objednal/a jsem si náramek, ale nepřišel mi.
 
A: Napište nám nebo zavolejte. Pomůžeme Vám zásilku dohledat.
............................................................................................................................
 
Q: Odeslala jsem objednávku, ale chci udělat ještě nějakou změnu. Je to možné?
 
A: Ano. Pokud Vám nepřišla informace o tom, že zásilka již byla odeslána, je možné objednávku upravit. Zavolejte nám.
............................................................................................................................
 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení