Dát či nedat...to je oč tu běží

Nedávno se mě někdo ptal, jestli se ještě dávají firemní dárky. Odpovídám, no jasně. Proč by ne? Vždyť si vzpomeňte na pocit, když dostanete pěkný dárek, na ta světýlka v dětských očích u vánočního stromečku, jak vás to hřeje u srdce. To je přece moc fajn, tak proč nedat dárek lidem, se kterými spolupracujete nebo dokonce pracují pro vás? Jak jinak jim chcete lidsky, dát najevo, že jste s nimi rádi? 

 

Pak jsem o tom ale začala přemýšlet a sondovat mezi známými a klienty. Nakonec jsem musela uznat, že posun rozhodně nastal.

 

Když jsem pracovala v korporátu, bylo obvyklé, že jsem měla na reklamní předměty sklad, kde se našly kalendáře, diáře, několik druhů propisek, mraky vína a spousty dalších dárků pro zaměstnance a obchodní partnery. Také bylo obvyklé brát na schůzku dárek a dárky běžně od obchodních partnerů dostávat, nemluvě o Vánocích. Ještě teď mám doma zásobu věcí s logy, které už nikdy nenajdou svou funkci...

 

...a o to právě jde. 

 

Myslím si, že nastal takový zdravý posun. Osobně nejsem pro bezmyšlenkovité nakupování a trička za deset korun mě nikdy nelákaly. Proto i když jsem později už ve své vlastní firmě nabízela svým klientům reklamní předměty, vždycky jsem dbala na to, aby to nebyl deštník na jedno použití či manikúra, která by byla použitelná maximálně tak pro panenku.

 

Ten posun jsem zaznamenala právě u svých klientů, kteří začali přemýšlet o ekologii, o smyslu dárku pro své obchodní partnery, o souvislosti se svým podnikáním, o vzhledu, kvalitě a dokonce o reprezentaci České republiky prostřednictvím reklamního předmětu darovaného zahraničním obchodním partnerům. Cena samozřejmě stále hraje roli, ale obecně platí, že méně (předmětů) někdy znamená více (efektu).

 

Další posun nastal také v balení, které jde ruku v ruce právě s kvalitou výrobku. Zákazníci chtějí pěkné obaly, které se případně dají použít na další věci, jako například pěkná krabička na drobnosti či šperky, papírová taška na několik dalších použití nebo ekologický obal, který rozhodně neurazí a přitom tolik nezatěžuje naši přírodu.

 

Jak tedy na to? Ideální je zvážit, kolik zhruba reklamních předmětů a dárků pro zaměstnance budete během jednoho roku potřebovat. Poté stanovte rozpočet, který hodláte investovat. Ideální částka na celý marketing jsou 4% ročního obratu společnosti, z toho pak můžete vypočítat, jaká částka je pro vás na tuto položku reálná. Popřemýšlejte o tom, co by se vám líbilo, jak by předměty harmonizovaly s vaším podnikáním, a zvažte další aspekty.

 

Pokud máte rozmyšleno, je to skvělé. Pokud nevíte co a ani za kolik, nevadí. V obou případech doporučuji oslovit nějakou spolehlivou reklamní agenturu, která vám poradí, připraví cenovou nabídku, zajistí branding předmětů a dodá vám vzorky zboží, abyste nekupovali zajíce v pytli.

 

No a jestli ještě nemáte spolupracující agenturu, rádi vám něco připravíme my. Držíme se jedné zásady, která je dle našeho názoru klíčová, a sice, že veškerý byznys děláme tak, aby byl win-win pro nás i pro klienta. Máme překrásné regionální předměty, základní nabídku najdete zde, zároveň však i standardní reklamní předměty vhodné například na veletrhy. O všechno výše zmíněné se vám postaráme a jak se říká, co nemáme, to zajistíme.

 

...a hlavně...všechno co děláme, děláme srdcem...

S láskou, Renata

 

Poznámka: Reklamní balíčky přizpůsobujeme každému zákazníkovi na míru, ať už logem, složením nebo počtem kusů. Podle toho se liší také cena, a proto je potřeba balíčky objednat buď přes mail: renata@conrescom.cz či telefon:+420 607 175 966 a nebo se nám ozvat prostřednictvím kontaktního formuláře a my se vám ozveme.

čajový advent  čaový usměv   Dáma  hedvábné pohlazení  

hedvábný vánek   Roséčko  Kravaťák sauvignon  

stastný muz     štastná žena  vavrinec   vlasak

Zpět do obchodu