FAQ

Upozornění: Drahé kameny jsou přírodní materiál, a proto se jejich barva a struktura může mírně lišit od šperků na fotkách.

 
Chybí Vám odpověď na některou z Vašich otázek? Napište nám.

 

 

Náramky

 
Q: Líbí se mi náramek v e-shopu, ale nevyhovuje mi velikost. Lze velikost upravit? 
 
A: Ano. Pokud Vám nevyhovuje velikost náramku v nabídce, napište nám požadovaný rozměr do poznámky v objednávce. Náramek Vám zašleme dle Vašich požadavků. 
............................................................................................................................
 
Q: Jak mám zjistit, jakou velikost náramku potřebuji?
 
A: Podívejte se na náš návod - Jak změřit náramek.
............................................................................................................................
 
 Q: Z čeho se náramky vyrábí?
 
A: Šperky vyrábíme z přírodních polodrahokamů. Pokud použijeme kámen syntetický, uvádíme to v popisu šperku. Kameny jsou navlečeny na prvotřídním dvojitém lanku. 
............................................................................................................................
 
Q: Jsou přívěsky a komponenty zlaté?
 
A: Ano. Všechny komponenty, které používáme, jsou ze stříbra nebo pozlaceného stříbra.
............................................................................................................................
 
Q: V jakém balení náramek dostanu?
 
A: Každý náramek je zabalen v luxusní dárkové krabičce s logem eKrasy. Součástí balení je také kartička s popisem energie a síly kamenů, ze kterých je šperk vyroben a také kartička pro věnování. Krabička je převázána ozdobnou stužkou.
............................................................................................................................
 
 

 

 

Objednávky a doprava

 

 
Q: Objednal/a jsem si náramek, ale nepřišel mi.
 
A: Napište nám nebo zavolejte. Pomůžeme Vám zásilku dohledat.
............................................................................................................................
 
Q: Odeslala jsem objednávku, ale chci udělat ještě nějakou změnu. Je to možné?
 
A: Ano. Pokud Vám nepřišla informace o tom, že zásilka již byla odeslána, je možné objednávku upravit. Zavolejte nám.
............................................................................................................................
 

Záznamy nebyly nalezeny...

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení